De reis! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dick Lock - WaarBenJij.nu De reis! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dick Lock - WaarBenJij.nu

De reis!

Door: Dick Lock

Blijf op de hoogte en volg Dick

27 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Helaas kon ik tijdens de reis geen goede blog bijhouden. Dus de ervaringen zullen jullie maar persoonlijk aan mij moeten vragen :P

Hier is wel een filmpje dat gemaakt is over onze reis. Waarin te zien is wat wij gedaan hebben en waarvoor wij het gedaan hebben, een erg mooi filmpje!

http://www.youtube.com/watch?v=QcKdEivDSmg&feature=youtu.be&hd=1


  • 27 Maart 2012 - 22:38

    Monique Masius:

    wat een geweldig filmpje. Je krijgt echt een goed beeld wat je tijdens je verblijf hebt gedaan. Goed hoor!

    Gr. Monique

  • 28 Maart 2012 - 13:23

    Inger Van Leeuwen:

    Zit ik me helemaal te verheugen op een mega verhaal, krijg ik dit te zien :P valt me van je tegen hoor Dick, en estelle vind het ook vies tegen vallen moet ik zeggen ;)
    xxx

  • 29 Maart 2012 - 16:59

    Dick:

    Haha sorry inger en estelle... ik was begonnen en kwam erachter dat het lang niet zo spannend was als Suriname haha. Wel mooie dingen gezien, maar dat kan ik toch nooit zo mooi verwoorden als de foto's die ik heb gemaakt :(

  • 01 April 2012 - 16:45

    Karin, Moeder Van An:

    Wat een leuk filmpje, Dick.
    En wat heerlijk om dat lieve lieve krullebolletje weer een te zien.

    Ik heb nog steeds heel erg lief!!!

    Dikke kus en warme knuffels, of beter koude bij die hitte daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dick

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 1448
Totaal aantal bezoekers 72867

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Opnieuw naar Suriname!

07 Augustus 2014 - 29 September 2014

Suriname 2.0

28 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Thailand!

06 Februari 2011 - 02 Juli 2011

Stage Suriname

Landen bezocht: