Dag 53: 31 maart > Duidelijkheid over de reis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dick Lock - WaarBenJij.nu Dag 53: 31 maart > Duidelijkheid over de reis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dick Lock - WaarBenJij.nu

Dag 53: 31 maart > Duidelijkheid over de reis

Door: Dick Lock

Blijf op de hoogte en volg Dick

01 April 2011 | Suriname, Paramaribo

’s Morgens ben ik naar Henna gegaan om te overleggen. Ik kan zaterdag gewoon met de mensen mee naar de monding bij Frans guyana en als ik dan de 4e terug kom kan ik de 5e meteen door naar Brownsberg. Hier zal ik ongeveer 3 nachten verblijven in een hangmattenkamp! Daarna als ik terug kom kan ik even de gegevens verwerken en mag ik door naar een plantage of naar Wonotobo, dat ligt er even aan hoe het loopt.
’s Middags heb ik nog wat mailtjes rond gestuurd naar specialisten over de soorten die ik ben tegen gekomen. Over sommige soorten ben ik erg nieuwsgierig omdat ik ze soms niet eens in een familie kan plaatsen! Voor het boekje zelf had ik oorspronkelijk het idee om er een soort van foldertje van te maken, maar omdat ik al heel wat soorten heb word dat waarschijnlijk te lastig. Het is ook eigenlijk nog niet te doen om een opzet te maken omdat er nog een hoop soorten bij gaan komen. Dus voorlopig alleen nog maar de gegevens opslaan/doorsturen en me door de stageopdrachten heen vechten.
Vanavond ga ik weer met Fred naar Havana Lounge waar ik weer eventjes kan oefenen met de salsa!

• 01 April 2011 - 05:30

Cynth: