Dag 40: 18 maart > Mooie hagedis!/Uitgaan! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dick Lock - WaarBenJij.nu Dag 40: 18 maart > Mooie hagedis!/Uitgaan! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dick Lock - WaarBenJij.nu

Dag 40: 18 maart > Mooie hagedis!/Uitgaan!

Door: dick lock

Blijf op de hoogte en volg Dick

19 Maart 2011 | Suriname, Paramaribo

Gisteravond kwam Fred aalopen met een prachtige hagedis die hij gevangen had bij zijn werk. Maar omdat het al donker was, en ik dus geen goede foto zou kunnen maken, heb ik het nog even op mijn kamer gehouden tot de volgende ochtend. ’s Avonds zijn we uitgeweest naar Havana lounge. Het was weer erg gezellig en ik begin hier nu wat vrienden en kennissen op te bouwen. Ik ben natuurlijk al een maand in Suriname maar eigenlijk pas een week in Paramaribo dus ik loop wel achter vergeleken met de andere stagiaires. Rond 6 uur waren we eindelijk thuis en om 8 uur lag is pas in bed. Maar ik werd om 12 uur alweer wakker van de hagedis op mijn kamer die in mijn tas aan het graven was en besloot het diertje maar te gaan fotograferen en vrij te laten. Het was een prachtige groene hagedis met strepen in de lengte van zijn lichaam. Het soort moet ik nog determineren.
’s Avonds ga ik met Fred nog naar twee stagiaires die jarig zijn en hun verjaardag vieren. Daarna gaan we waarschijnlijk nog naar de club Zsa Zsa Zsu.

  • 18 Maart 2011 - 23:06

    Kim:

    uit gaan in suriname.. :D:D lijkt me leuk.. veel plezier!!!

    (K)

  • 18 Maart 2011 - 23:35

    Teekkona:

    have fun;-)

  • 19 Maart 2011 - 08:15

    Cynthia:

    eeen hagedis in je kamer:O!, Hahahah echt leuk:D!!

    xx

  • 20 Maart 2011 - 10:02

    Silvia:

    Hahah leuk dat zo leguaan zomaar binnenkomt. Veel plezier met uitgaan !!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dick

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 72892

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Opnieuw naar Suriname!

07 Augustus 2014 - 29 September 2014

Suriname 2.0

28 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Thailand!

06 Februari 2011 - 02 Juli 2011

Stage Suriname

Landen bezocht: