Dag 44: 22 maart > Wateroverlast! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dick Lock - WaarBenJij.nu Dag 44: 22 maart > Wateroverlast! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dick Lock - WaarBenJij.nu

Dag 44: 22 maart > Wateroverlast!

Door: Dick Lock

Blijf op de hoogte en volg Dick

23 Maart 2011 | Suriname, Paramaribo

Na de nutteloze blog van gisteravond is er vandaag wel wat gebeurd! Vanmorgen werd ik een aantal keer wakker van het geluid van regen, zo hard dat het was. Uiteindelijk ben ik er toch maar even uit gegaan om te kijken of het water niet inmiddels het huis in zou lopen want hier had Henna mij al voor gewaarschuwd voordat ik het huisje in ging. En het scheelde niet weinig! Ik keek uit mijn raampje en de hele tuin stond blank! Gelukkig regende het na 11uur niet meer want er moest nog geen 5cm bij of het zou het huis inlopen! Toen ik naar buiten keek zag ik dat de sloten buiten hun oevers stonden en zo de straten op liepen ook alle tuinen stonden blank! Gelukkig hadden mijn huisgenoten nadat het huisje vorige keer al overstroomd was de ingangen bij de voordeur en achterdeur gebarricadeerd zodat het water niet verder kon. Anders had het huisje nu al onder water gestaan. Toen ik wilde gaan douchen zag ik dat ook de douche blank stond… ook de wc spoelde niet meer goed door! Toen ik op de computer zat voelde ik ineens mijn voet nat worden… en het water begon onder de muren door te komen en tussen de tegels! Gelukkig ging het niet zo snel. Maar na een uur stond er toch in de halve kamer al een paar millimeter…
Gelukkig kon ik ’s middags om 3 uur mee met twee stagiaires die uit hun stage kwamen naar hun huis, zodat ik nog wel even kon douchen. Uiteindelijk mocht ik daar ook blijven eten en slapen zodat ik niet meteen terug hoefde naar huis. en in een nat huis en vochtig bed hoefde te slapen.

  • 24 Maart 2011 - 10:10

    Cynthia!:

    Achh!!!... ,

    Gelukkig schijnt hier het zonnetje (A)!..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dick

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 72900

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Opnieuw naar Suriname!

07 Augustus 2014 - 29 September 2014

Suriname 2.0

28 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Thailand!

06 Februari 2011 - 02 Juli 2011

Stage Suriname

Landen bezocht: