Dag 45: 23 maart > Huisje gelukkig weer droog! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dick Lock - WaarBenJij.nu Dag 45: 23 maart > Huisje gelukkig weer droog! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dick Lock - WaarBenJij.nu

Dag 45: 23 maart > Huisje gelukkig weer droog!

Door: Dick Lock

Blijf op de hoogte en volg Dick

23 Maart 2011 | Suriname, Paramaribo

(DE FOTO’S VAN HOLI PHAGWA STAAN OP FACEBOOK! & van de overstroming…)

De volgende morgen toen ik naar huis ging zag ik dat de sloten al weer meer dan een meter lager stonden. Toen ik thuis aankwam zag ik dat de tuin ook alweer droog was en binnen in huis heb ik de laatste plassen op kunnen ruimen. Maar aangezien het nu de kleine ‘’droge’’ tijd is. End en de grond nu al stampvol zit met water zullen er in de grote regentijd straks véél overstromingen komen! Omdat er geen water meer de grond in kan…
’s Middags ben ik bezig geweest om mijn visum verder in te vullen… deze moet ik nog steeds inleveren. Gelukkig heb ik nog wel even. Ook ben ik verder gegaan aan mijn stageopdrachten welke moeilijk zijn toe te passen omdat ik niet een gemiddelde stage doe.
Morgen overdag wil ik even naar de stad om misschien een hangmat te kopen aangezien ik de enige in Suriname ben zonder… en het zo relaxed ligt! En misschien nog wat andere spullen die ik nodig heb. Over 100 dagen ben ik alweer thuis! De tijd gaat ontzettend snel!

  • 23 Maart 2011 - 21:53

    Inger:

    haai dick!
    Ik lees echt elke dag je verlag, maar reageer niet elke dag omdat ik tocg elke dag hetzelfde zeg:p. Dus ik 'like' ze gewoon elke keer, dan weet je iig dat ik je niet verget, en dat ik elke avond voor het slapen gaan jouw verhaaltje lees:p haha!

  • 23 Maart 2011 - 22:38

    Jasmijn:

    Heey dick!
    Super mooi al je verslagen, leuk dat je het zo bij houdt! Hoop dat je een leuke hangmat vind haha!
    x Jasmijn

  • 24 Maart 2011 - 10:14

    Cynthia:

    Jhaaaa!! het gaat echt snel!

    Voor je het weet staan we weer op schiphol maaar dan op eeen leukere manier:D!!

    Veeel plezier in de stad!!!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dick

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 72896

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Opnieuw naar Suriname!

07 Augustus 2014 - 29 September 2014

Suriname 2.0

28 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Thailand!

06 Februari 2011 - 02 Juli 2011

Stage Suriname

Landen bezocht: