Dag 47: 25 maart > Inschrijven voor het dansen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dick Lock - WaarBenJij.nu Dag 47: 25 maart > Inschrijven voor het dansen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dick Lock - WaarBenJij.nu

Dag 47: 25 maart > Inschrijven voor het dansen!

Door: Dick Lock

Blijf op de hoogte en volg Dick

25 Maart 2011 | Suriname, Paramaribo

Gisteravond was het weer Havana lounge avond, en het was een geweldige! Ik heb veel mensen leren kennen waarvan ook de dansleraar Broki, met wie ik meteen geregeld heb dat ik de volgende avond me kan inschrijven en dat ik af en toe een les kan volgen, welke niet opeenvolgend hoeven te zijn i.v.m. mijn reisjes naar het binnenland! Ook heb ik een man ontmoet die een tripje organiseert naar een strand bij Galibi waar de schildpadden aan land komen om eieren te leggen. Hij vroeg of ik mee ging, we gaan met een groep van 12 mensen en er zullen bungalowtjes gehuurd worden op het strand zelf! Dus we kunnen ook ’s nachts op pad! Ik zei dat ik waarschijnlijk niet mee kon omdat ik zuinig moet zijn op mijn geld vanwege de vele reizen naar het binnenland, maar toen zei hij dat hij mij er wel graag bij wilde hebben en dat hij het eventueel voor mij zou betalen! Als dit doorgaat zou het echt geweldig zijn! Dan zullen we van 2 april t/m 4 april gaan. En Dan kan ik 4 april meteen door naar Wonotobo!
Ik lag pas om half 7 op bed maar de volgende dag werd ik om 9 uur al wakker… dus ik ben richting de stad gegaan samen met een van mijn huisgenootjes. Na een aantal uren lopen heb ik nog een fietsslot kunnen regelen en nieuwe basketbalschoenen/tenue, voor maar 110 euro!
Nu vertrek ik naar de dansleraar om me in te schrijven, dan kan ik volgende week als het goed is beginnen! En vanavond weer naar La Caff en daarna waarschijnlijk naar Sin(de bar met zwembad).

  • 25 Maart 2011 - 20:33

    Cynthia:

    Super stoer!! op het strand :D

    Veeeel plezier Dickjee!(K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dick

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 72899

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Opnieuw naar Suriname!

07 Augustus 2014 - 29 September 2014

Suriname 2.0

28 Februari 2012 - 21 Maart 2012

Thailand!

06 Februari 2011 - 02 Juli 2011

Stage Suriname

Landen bezocht: